Anda belum Log Masuk
Dipaparkan di 2 bulan yang lalu Dipandangan 1949 Kali 1949 Berkongsi
Bimbang pakaian atau kasut yang dibeli dari China tidak memenuhi keinginan anda atau saiz yang salah?
Kini, dengan WePost, anda boleh memulangkan barangan yang tidak memuaskan kepada penjual di China, membolehkan anda membeli-belah dengan tenang!
Kami teruja untuk memperkenalkan perkhidmatan insurans penghantaran yang baharu, yang membantu pengguna memulangkan pakaian, gaun, dan kasut yang tidak memuaskan kembali kepada penjual di China.
Caj insurans penghantaran dikira sebagai 10% daripada nilai yang diisytiharkan barangan (dalam RMB). Sebagai contoh, bagi barangan 100 RMB, caj insurans penghantaran hanyalah RM 10.
Apabila menambah pakaian, seluar, gaun, stoking, atau kasut ke dalam bungkusan anda, hanya pilih pilihan insurans penghantaran, dan anda boleh menambah atau membatalkannya pada bila-bila masa dalam butiran bungkusan.
Untuk bungkusan dengan insurans penghantaran, anda boleh menghubungi kami untuk memulangkan barangan secara percuma ke China selepas bungkusan telah diterima.
Kami berhak untuk mengubah terma perkhidmatan tanpa pemberitahuan awal.
Beritahu kami bahawa artikel ini boleh dipercayai atau tidak~