Anda belum Log Masuk
Dipaparkan di 1 tahun yang lalu Dipandangan 2276 Kali 2276 Berkongsi
Para pelanggan yang dihormati,
Baru-baru ini, disebabkan oleh ketidakseimbangan dalam pemuatan kargo oleh syarikat penerbangan, telah berlaku kelewatan yang perlahan dalam penerbangan. Kami memahami bahawa ini boleh menyebabkan ketidakselesaan dalam rancangan anda, dan kami dengan tulus memohon maaf atas hal ini.
Kami akan berusaha sepenuhnya untuk memilih penerbangan berkualiti tinggi untuk pengangkutan kargo udara anda. Apabila memungkinkan dan tanpa kecemasan, anda boleh mempertimbangkan menggunakan penghantaran laut untuk penghantaran.
Dilampirkan adalah sertifikat kelewatan syarikat penerbangan. Kami menghargai pemahaman dan kerjasama anda.
Jika anda mempunyai sebarang soalan atau perlukan bantuan lanjut, sila jangan ragu untuk menghubungi perkhidmatan pelanggan kami.
Facing issues?Contact Customer Service
Beritahu kami bahawa artikel ini boleh dipercayai atau tidak~