Taobao 11.11 - Pengumuman Penting

Dipaparkan di 4 tahun yang lalu

Dalam 2020, Kami mengguna selama setengah tahun untuk membuat persediaan bagi Double 11.

Contohnya, kami memindahkan gudang di Malaysia dan China pada bulan Julai dan September, meningkatkan perkhidmatan pelanggan dan mengoptimumkan perkhidmatan penghantaran laut.

Kini, Kami juga akan memberikan promosi hebat kepada ahli-ahli kami.

Kami berharap ahli-ahli dapat membeli produk yang mereka inginkan dan dapat memperoleh pengalaman pengangkutan yang baik.

Beli FREE Quota Tarikh Buat
Penghantaran
Kod Diskaun - TAOBAO11FREE11KG
11KG 11KG Pertama
1111
Ahli
13/11 - 15/11
Kod Diskaun - TAOBAO11FREE5KG
8KG 5KG Pertama
500
Ahli
16/11 - 18/11
Kod Diskaun - TAOBAO11FREE2KG
5KG 2KG Pertama
500
Ahli
19/11 - 21/11

Anda boleh mengisi maklumat bungkusan anda apabila penjual menghantar bungkusan anda. Hal ini dapat mempercepat proses penghantaran anda.

Anda boleh mengirimkan penghantaran terlebih dahulu walaupun bungkusan anda belum sampai di gudang. Hal ini adalah untuk memastikan kupon anda digunakan.

Kami berharap anda dapat menikmati pengalaman beli-belah yang terbaik di Double 11.



Selain itu, sila baca nota berikut dengan teliti untuk bulan Double 11.

Khimat Soanlan & Jawapan
Khidmat Pelanggan
  • (Soanlan) Apakah waktu kerja perkhidmatan pelanggan semasa Double 11?
    (Jawapan) Isnin hingga Jumaat 9.30AM-9.00PM, Sabtu dan Ahad 9.30AM-4.00PM.
Bungkusan
  • (Soanlan) Berapa lama tempoh memasukan bungkusan ke dalam gudang semasa Double 11?
    (Jawapan) Ia akan dimasukkan ke dalam gudang dalam waktu 48 jam setelah penerimaan. Sila hubungi kami jika bungkusan anda belum dimasukkan ke dalam gudang setelah 4 hari. Untuk barangan yang besar seperti perabot, pastikan anda menghubungi kami untuk menguruskannya.
  • (Soanlan) Berapa lama tempoh penyimpanan bungkusan semasa Double 11?
    (Jawapan) Bagi bungkusan yang tiba di gudang semasa 1/11, 15 hari penyimpanan bungkusan yang percuma akan disediakan untuk anda. Bayaran simpanan RM1 / hari perlu dibayarkan setelah 15 hari penyimpanan bungkusan.
  • (Soanlan) Adakah pengguna perlu membayar kos simpanan untuk bungkusan yang dihantar ke gudang?
    (Jawapan) Pengguna tidak perlu membayar kos penyimpanan gudang, tetapi barang anda akan dicaj jika disimpan di gudang lebih daripada 15 hari.
  • (Soanlan) Bolehkah saya menukar saluran setelah memilih kiriman udara dan laut semasa Double 11?
    (Jawapan) Kiriman udara boleh ditukar, tetapi kiriman laut tidak boleh ditukar.
Penghantaran
  • (Soanlan) Bolehkah saya isi penghantaran untuk bungkusan yang belum masuk ke dalam gudang?
    (Jawapan) Anda boleh isi penghantaran. Pengguna boleh isi penghantaran terlebih dahulu sebelum bungkusan tiba di gudang. Kami akan bungkus bungkusan anda semasa semua bungkusan anda sudah diterima, hal ini dapat mengelakkan penundaan.
  • (Soanlan) Berapa bungkusan yang boleh dihantar dalam setiap penghantaran? ( Telah dibatalkan)
    (Jawapan) Setiap penghantaran hanya boleh menghantar tidak lebih dari 15 bungkusan. Anda boleh menggabungkan 2 penghantaran bersama untuk mencapai maksimum 30 bungkusan. (Telah memulihkan kepada 30 bungkusan setiap penghantaran)
  • (Soanlan) Bolehkah kiriman udara digabungkan semasa Double 11?
    (Jawapan) Anda boleh menghubungi perkhidmatan pelanggan kami. Jumlah bungkusan bagi kedua-dua penghantaran ini tidak boleh lebih dari 30 bungkusan. Proses ini memerlukan 48 jam. Kedua-dua tarikh penghantaran tidak boleh berbeza lebih dari 3 hari bekerja.
  • (Soanlan) Berapa lama masa yang diperlukan untuk menyelesaikan pembungkusan setelah penghantaran dihantar semasa Double 11?
    (Jawapan) Penghantaran akan diproses dalam 24-48 jam setelah pengiriman. Pengguna boleh mengisikan penghantaran terlebih dahulu untuk mengelakkan penundaan. Anda boleh memilih kiriman udara jika anda mahu bungkusan anda dihantar dengan lebih cepat.
  • (Soanlan) Adakah had masa penghantaran akan dilanjutkan semasa Double 11?
    (Jawapan) Akan ada kelewatan 3-5 hari kerja semasa waktu puncak. Pengguna boleh mengisikan penghantaran terlebih dahulu untuk mengelakkan penundaan.
Promosi
  • (Soanlan) Bagaimana untuk menggunakan kod diskaun Double 11?
    (Jawapan) Isi penghantaran anda semasa aktiviti promosi, dan isi kod kupon sebelum bayaran. Setiap penghantaran hanya boleh menggunakan satu kod diskaun.
  • (Soanlan) Adakah syarat untuk menggunakan Kod diskaun Double 11?

  • (Jawapan) Kiriman hanya terhad kepada Kiriman Laut Ekonomi (Semenanjung Malaysia), tidak terhad kepada pengguna baru dan lama. Setiap pengguna hanya boleh menikmati satu kod diskaun.
Perkhidmatan Penghantaran
  • (Soanlan) Adakah perkhidmatan penghantaran akan diproses seperti biasa semasa Double 11?
    (Jawapan) Perkhidmatan penghantaran akan diproses seperti biasa (gambar semakan barangan, mengukuhkan bungkusan mengguna tetulang filem gelembung, label dan mengukuhkan bungkusan mengguna kayu).
  • (Soanlan) Apakah perkhidmatan penghantaran yang harus saya pilih untuk barang yang rapuh? Jawapan: Pengguna boleh memilih gambar semakan barangan, mengukuhkan bungkusan mengguna tetulang filem gelembung, label dan mengukuhkan bungkusan mengguna kayu.
  • (Soanlan) Bolehkah meminta gambar semakan barangan terlebih dahulu?
    (Jawapan) Terdapat banyak bungkusan akan dimasukkan ke dalam gudang semasa Double 11. Hal ini menyebabkan kami hanya boleh menjalankan proses ini semasa proses bungkusan.
  • (Soanlan) Bolehkah saya menukar alamat saya semasa Double 11?
    (Jawapan) Ya, tetapi alamat anda tidak boleh ditukar dari Malaysia Barat ke Malaysia Timur. 48-72 jam akan digunakan untuk proses menukar alamat ini.
  • (Soanlan) Adakah barang yang bernilai tinggi memerlukan insurans?
    (Jawapan) Penghantaran ekspres tempatan mungkin ada kelalaian dalam proses penghantaran semasa Double 11. Anda boleh membeli insurans kerugian kami untuk mengurang masalah pampasan.