Promosi -Kiriman Percuma untuk Penghantaran

Dipaparkan di 3 tahun yang lalu

Terima kasih kepada semua ahli di atas sokongan mereka selama ini. Kami tahu bahawa tidak akan pernah ada perkhidmatan yang sempurna kerana mesti ada penambahbaikan yang boleh dilakukan untuk mencapai perkhidmatan berkualiti terbaik.

Dengan ini, kami memperkenalkan "Baucar Cuba Semula" dengan nilai keseluruhan RM45, ahli hanya perlu memberikan cadangan penambahbaikan di kotak cadangan kami untuk menebus baucar ini!

Bagi menunjukkan kesungguhan kami dalam peningkatan, ahli boleh memohon bayaran balik yuran kiriman penuh sekiranya mereka masih tidak berpuas hati dengan perkhidmatan kami semasa percubaan semula.

Baucar ini dikategorikan kepada baucar kiriman udara dengan potongan maksimum MYR 15 dan baucar kiriman laut dengan potongan maksimum MYR 30. Terdapat 1,000 baucar yang tersedia untuk penebusan.

Baucar Cuba Semula ini sah dari 5 April hingga 5 May untuk jangka masa satu bulan.

Vouchers Q&A

  • S: Syarat penggunaan baucar?
  • J: Ahli perlumenebus baucar sebelum menghantar pesanan kiriman. Kiriman udara hanya menyokong penghantaran udara Semenanjung Malaysia dengan berat 5 kg dan ke atas, dan tidak ada sekatan untuk Kiriman laut, dan ia menyokong saluran Kiriman laut Ekonomi Malaysia Barat.

  • S: Bilakah tarikh kuat kuasa baucar?
  • J: Tarikh kuat kuasa untuk baucar adalah dari 5 April hingga 5 May 2021. Tebus baucar sebelum anda menghantar pesanan kiriman untuk mendapatkan potongan harga.

  • S: Berapa banyak baucar yang tersedia untuk penebusan?
  • J: Sebanyak 1000 baucar telah disediakan. Setiap ahli terhad kepada sekali penggunaan baucar sahaja.

  • S: Berapakah jumlah diskaun?
  • J: Jumlah diskaun akan dihasilkan secara rawak, dengan jumlah maksimum RM 15 untuk kiriman udara dan jumlah maksimum RM 30 untuk kiriman laut.

  • S: Siapa yang boleh menggunakan baucar?
  • J: Ahli mesti pernah menggunakan perkhidmatan kami sebelum Mac 2021, dan sejak itu tidak ada pesanan kiriman sehingga baucar cuba semula ini. Baucar ini tidak boleh digunakan untuk ahli yang terus menggunakan perkhidmatan kami baru-baru ini.

  • S: Berapa lama kecekapan penghantaran pesanan yang dijanjikan?
  • J: Kecekapan penghantaran standard untuk Kiriman udara ke Semenanjung Malaysia adalah 3-5 hari bekerja, sementara untuk pengiriman laut ke Semenanjung Malaysia adalah 10-15 hari. Sekiranya ia adalah kawasan terpencil atau pinggiran kota, bukan bandar utama, had masa boleh dilanjutkan dengan tambahan 3-5 hari.

  • S: Bagaimanakah pengembalian Fi Kiriman boleh dipohon?
  • J: Sekiranya pesanan kiriman hanya diterima pada hari kerja ke-6 selepas kecekapan penghantaran standard yang disebutkan di atas, anda boleh memohon bayaran balik yuran kiriman.

  • S: Sekiranya saya masih tidak berpuas hati dengan perkhidmatan penghantaran, bagaimana saya boleh memohon bayaran balik?
  • J: Dalam 24 jam setelah menerima pesanan kiriman, ahli boleh mengklik aduan purna jual pesanan kiriman, dan mengajukan permohonan pengembalian jumlah baucar cuba semula untuk pesanan kiriman tersebut. Permohonan yang dibuat melebihi 24 jam setelah penerimaan tidak akan diterima.